Ruilen en Retourneren

Voorwaarden

Je mag de artikelen binnen de zichttermijn van 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor sale artikelen. Binnen deze termijn kun je het artikel bekijken, beoordelen en passen. Wanneer de door TISSU BLANC afgeleverde artikelen niet binnen 14 dagen voor retour worden aangemeld (herroeppingsrecht), gelden de zaken als geaccepteerd.

Wij accepteren alleen geretourneerde artikelen die:

  • Aangemeld zijn met het herroepingsformulier
  • Door contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail; info@tissublanc.nl
  • In de originele onbeschadigde verpakking worden teruggezonden
  • Onbeschadigd en ongebruikt zijn
  • Voldoende gefrankeerd zijn
  • Een retourbon bevatten

Indien de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, voldoet TISSU BLANC de betaalde prijs (exclusief eventuele verzendkosten) uiterlijk binnen 14 dagen na retour ontvangst van de artikelen.

Ontvangst van je retourzending

Als we je retourzending hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.

Instructies

  • Stuur een e-mail naar info@tissublanc.nl met als onderwerp ‘retour’ met vermelding van het factuurnummer.
  • Geef aan welke artikelen je terug wilt sturen.
  • Vul het herroeppingsformulier en retourformulier in incl. factuurnummer.
  • Knip het retourformulier af, voeg deze toe aan het pakket en sluit het pakket goed af.
  • Frankeer het pakket voldoende en verzend het pakket naar het adres genoemd bij contactgegevens of hieronder;
    TISSU BLANC
    Spui 426,
    2511 BZ Den Haag.

 

Ruilen

Als je artikelen om wilt ruilen, gelden de regels en stappen vermeld bij ‘retourneren’ en bestel je vervolgens opnieuw het gewenste artikel.

Artikel defect, incompleet, of beschadigd ontvangen

Zie garantievoorwaarden.

Garantievoorwaarden

Op alle artikelen die je bij TISSU BLANC koopt krijg je de wettelijke garantie. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen zal TISSU BLANC zorgen voor een passende oplossing. Neem voor het retour sturen van het product contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@tissublanc.nl o.v.v. het factuurnummer. Stuur een foto van het probleem mee om aanspraak te maken op de garantie. We zullen ons uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.